Reklamácia
Snažíme sa pre vás nakupovať kvalitné výrobky od overených dodávateľov. Pokiaľ sa napriek tomu stane, že výrobok prestane fungovať, zaistíme vám rýchlu opravu, výmenu výrobku alebo vám vrátime peniaze.
Poslať Slovenskou poštou alebo priamo na reklamačné oddelenie
Potrebujete poradiť?
Kontaktujte našu zákaznícku podporu telefonicky alebo e-mailom.
Často kladené otázky
Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?
Aké dokumenty potrebujem k vybaveniu reklamácie?
Musím výrobok priniesť v originálnom obale?
Je potreba s reklamovaným výrobkom dodať i príslušenstvo?
Čo ak je vadné len príslušenstvo, mám dodať i hlavný výrobok?
Mám zo servisu doklad o neopraviteľnosti výrobku, čo mám robiť?
Ako mi bude opravený alebo vymenený tovar doručený?
Kde zistím, ako pokračuje vybavovanie mojej reklamácie?
Zostanú mi dáta v reklamovaných Smartwatch?
Môže vybavenú reklamáciu prevziať niekto iný?