Výrobok mi prišiel poškodený
Pokiaľ je tovar poškodený, i keď bol obal neporušený, informujte, prosím, čo najskôr buď prepravcu, (viz info u dopravcov) alebo našu spoločnosť. Pokiaľ je to možné, kontaktujte nás okamžite po zistení problému, aby sme vám mohli čo najrýchlejšie pomôcť. Pokiaľ je tovar poškodený alebo došlo k strate balíčku a využili ste našu službu Poistenie balíčku, kontaktujte našu zákaznícku linku a my vám obratom pošleme nový tovar.
Dopravca
Potrebujete poradiť?
Kontaktujte našu zákaznícku podporu telefonicky alebo e-mailom.
Často kladené otázky
Mám od dopravcu prevziať balíček, ktorý má viditeľne poškodený obal?
Čo budem potrebovať pri reklamácii poškodeného výrobku na zákazníckej linke?
Ako mám vrátiť poškodený výrobok?