Refundácia zásielky

V prípade straty, nedoručenia alebo poškodenia balíčka pri preprave Vám obratom odošleme nový tovar alebo vrátime peniaze. Pri poškodení balíčka stačí, keď nám pošlete fotky, čo sa cestou stalo.

Ušetríte si tak čakanie na vybavenie situácie, štandardná 30-dňová zákonná lehota sa na Vás nebude vzťahovať.

Postup, ako uplatniť Refundáciu zásielky:

Ak zistíte, že je balíček alebo tovar v ňom poškodený, postupujte nasledujúcim spôsobom:

1. Vyfoťte štítok s doručovacími údajmi, číslom balíčka a tovar. Urobte ideálne viac snímok, vrátane detailov poškodenia. (pre názornosť, takto vyzerá štítok)
2. Napíšte nám na  zakaznickyservis@vivantis.sk z e-mailu, ktorý ste uviedli v objednávke, priložte obrázky a číslo objednávky.
3. Obratom Vás budeme kontaktovať a dohodneme sa na postupe, ktorý Vám bude najviac vyhovovať (nový tovar, vrátenie peňazí, alebo…)

 

Celý postup je veľmi jednoduchý a rýchly, obvykle zaberie 3 – 5 dní. Vyhnete sa tak 30-dňovej lehote pri reklamácii u dopravcu.

Pozor, táto refundácia sa nevzťahuje na odstúpenie od kúpnej zmluvy či následné reklamačné konanie.

Ako vyfotografovať poškodenú zásielku

Ako vyzerá štítok zásielky