Ako vyzerá dokonalá módna značka? Vezmite čaro Hollywoodu, pridajte štipku francúzskeho šarmu a poriadnu dávku drzosti.
Výbušnú zmes zmiešajte s horúcou zmesou živočíšneho sexappealu a sexuality, pokvapkajte ju troškou provokácie a nespútanej energie.
A teraz sledujte, ako svet bez váhania podľahne. Na nové kolekcie Guess ľudia už viac než 30 rokov reagujú okamžite a s patričnou vášňou – obvykle sa vypredajú v priebehu niekoľkých hodín. Predstavujeme rozprávkový príbeh značky Guess, miláčika módnych prehliadok, celebrít a všetkých, ktorí vedia, ako sa nosí luxus.
Provokujte s Guess
Keď bratia Marcianovci navštívili počas dovolenky Mesto anjelov, okamžite sa doň zaľúbili. Čoskoro sa stalo ich domovom. A práve v Los Angeles návrhári predstavili rovné washed up džínsy s tromi zipsami. Volali sa Marylin Jean a vypredali sa v priebehu niekoľkých hodín. Písal sa rok 1981 a práve vznikla značka Guess.
Guess. Značka drzá, slobodomyseľná a vo svojej nespútanosti sakramentsky pôsobivá. Francúzski géniovia spojili ikonické logo, kvalitné materiály a sexy strih v divokom fashion kokteile, ktorému podľahla hlavne mladá generácia. A onedlho ju nasledoval zvyšok sveta.
V Amerike 80. rokov nosil džínsy každý. So značkou Guess ich Američania začali milovať. Bratia Marcianovci zaujali inovatívnymi strihmi, exkluzívnou kvalitou a citom pre módu. Čoskoro do ich portfólia pribudli aj parfumy, topánky, doplnky, šperky alebo hodinky.
Keď značka vtrhla do televíznych reklám, šokovala. Reklamy Guess pulzovali sexualitou a divokým temperamentom. Ako modelky kampaní sa objavovali neznáme dievčatá z ulice, v kontraste k nim vyberala značka superstar, napríklad Claudiu Schiffer, Evu Herzigovú alebo Paris Hilton.
Návrhári Guess sa neboja kriviek a značka ako jedna z prvých predstavila plnoštíhle modelky. Dodnes Guess verí vo všetky podoby krásy. Dáva šancu tým, ktorí by ju inak nedostali. A je veľmi jednoduché si ju beznádejne obľúbiť.