Ako vyzerá luxus v 21. storočí
Ešte skôr ako Tom Ford v roku 2005 založil rovnomennú značku, pracoval ako kreatívny riaditeľ pre Gucci a Yves Saint Laurent. V priebehu desiatich rokov zodvihol tržby módnych domov takmer trojnásobne, bolo teda jasné, že má čo povedať.
Poslanie značky Tom Ford Beauty je obnoviť a pretvoriť luxus 21. storočia. Elegantný, švihácky a trochu provokatívny Tom Ford do značky projektoval svoju predstavu o tom, čo znamená naozajstná elegancia: vysokokvalitné materiály, precízne spracovanie a nadčasové kolekcie.
Zatiaľ čo sa niektoré módne značky pýšia jedným alebo dvomi parfumovými ikonami, Tom Ford má hneď štyri. Black Orchid, Fucking Fabulous, Tobacco Vanille či Oud Wood se stali legendami.
Moderný džentlmen vonia ako Tom Ford
Tom Ford v parfumérskej brandži debutoval v roku 2006 parfumom Black Orchid, ktorý zodvihol zo stoličiek všetkých, ktorí bažia po výnimočnosti. Osobitosť je totiž hlavnou devízou jedinečného parfumu, ktorý inšpirovala vzácna čierna orchidea. Vyniká magickým čokoládovým akcentom a dlhou výdržou. Pôvodne dámsky parfum si obľúbili milióny mužov. Napokon aj sám Tom Ford si stojí za tým, že každý parfum je unisex. Medzi jeho zákazníkov sa hrdo hlási aj modelka Lauren Hutton alebo božská Beyoncé.
Osudová voľba
Tom Ford ako keby vedel, čo krásnu vôňu zmení na uhrančivú. S Tom Ford Ombré Leather sa pasujete za dobrodruha, šťavnaté čerešne si zamilujete s Lost Cherry, do záhadného sveta mystiky vás prenesie parfum Tom Ford Noir Extreme.
Spoločné pre parfumy Tom Ford je neobvyklé zloženie, zaujímavo podarené flakóny, ale predovšetkým to, že ich voľba býva osudová.
Nekonvenčné vône najprv šokujú. Prekvapivé kombinácie pôvabných tónov hľuzovky, lotosu či santalového dreva vás ale nakoniec dostanú. Hovorí sa, že perfektný parfum neexistuje. Presvedčte sa o opaku.